کنایه دشان به مورینیو: فکر می‌کردم تاتنهام قهرمان شود!

کنایه دشان به مورینیو: فکر می‌کردم تاتنهام قهرمان شود!

پایگاه خبری فوتبالی - معمولا مربیان دوست ندارند که با برچسب مدعی بودن در تورنمنت های بزرگ نظیر یورو ظاهر شوند چرا که فشار زیادی روی تیمشان ایجاد می شود و برخی هم به دلیل خرافات با این مسئله مخالف هستند.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رم اخیرا گفته است که فرانسه بخت اصلی قهرمانی یورو است اما به نظر می رسد که دشان از این مسئله زیاد خوشش نیامده است. سرمربی تیم ملی فرانسه با کنایه به فصل ضعیف تاتنهام با هدایت مورینیو گفت :" ژوزه، من هم همین نظر را در مورد تاتنهام با مربیگری تو داشتم اما شرایط آن طور که انتظار می رفت پیش نرفت!"

مورینیو گفته بود که فرانسه با توجه به ستارگان خط حمله اش و قدرت بالایی که ترکیبش دارد بخت اصلی قهرمانی یورو است اما به نظر می رسد که دشان زیاد از این ماجرا خوشش نیامده است. در حقیقت به نظر می رسد که حضور در یورو با برچسب "مدعی قهرمانی" فشار زیادی را روی تیم ملی فرانسه وارد خواهد کرد و هر نتیجه ای به جز قهرمانی برای آنها یک ناکامی به شمار خواهد رفت. فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی و فینالیست دوره گذشته یورو به مسابقات می رسد و اضافه شدن بنزما به خط حمله شان باعث شده تا مهارناپذیر به نظر برسند.

4125