عکس؛ درخت کریسمس ژوزه مورینیو و پیام تبریکش

عکس؛ درخت کریسمس ژوزه مورینیو و پیام تبریکش

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2020 رو به اتمام است و به زودی سال 2021 آغاز می‌شود. تمام بازیکنان و مربیان در سطح فوتبال اروپا، این شب را جشن گرفته و به شکل های مختلفی برگزار می‌کنند. برخی از آن‌ها برای تعطیلات به سفر رفته و برخی هم در خانه‌هایشان مانده‌اند. ژوزه مورینیو با انتشار تصویری از درخت کریسمس خانه‌ی خود و انتشار پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفته است.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، با انتشار این تصویر از درخت کریسمس خود در شبکه‌های اجتماعی، برای تبریک فرا رسیدن سال نوی میلادی نوشت:" کریسمس مبارک، در مواقع دشوار فقط می توانم برای همه آرزوی سلامتی، زندگی عاشقانه و امیدواری کنم." تا بدین ترتیب آمدن سال 2021 را تبریک گفته باشد.

مورینیو چندی پیش در طعنه به یورگن کلوپ که جایزه بهترین مربی سال را برد، گفته بود:" فکر می‌کنم تنها شانس هانسی فلیک برای دریافت جایزه بهترین مربی سال فیفا در آینده این است که بایرن مونیخ رقابت جدیدی را برای فتح کردن پیدا کند. بنابراین شاید اگر 7 جام در یک فصل به دست آورد بتواند این جایزه را از آن خود کند چرا که امسال فقط 5 قهرمانی به دست آورد. بنابراین فکر کنم تنها راه فلیک بیچاره این است که دو یا سه جام دیگر برای کسب کردن پیدا کند."

1470