قابی ماندگار از آنچلوتی در آغوش ژوزه مورینیو

قابی ماندگار از آنچلوتی در آغوش ژوزه مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در بازی این دور از رقابت‌های جام حذفی انگلیس موسوم به FA Cup، دیداری مهیج و تماشایی میان تاتنهام و اورتون برگزار شد و در این بازی اورتون موفق شد با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی برسد و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند. در این بازی در وقت های قانونی، بازی با نتیجه 4 بر 4 مساوی شد و در وقت های اضافی بود که اورتون موفق شد گل دیگری به ثمر برساند و صعود خود را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، این بازی جدال دیدنی دو سرمربی مطرح جهان فوتبال یعنی کارلو آنچلوتی و ژوزه مورینیو بود. آن‌ها اکنون مانند دوران گذشته، دیگر چندان پرفروغ نیستند اما هنوز هم بازی های تیم هایشان جذاب است. این دو سرمربی زمانی هدایت تیم هایی مانند رئال مادرید، اینتر، چلسی و بایرن مونیخ را بر عهده داشته‌اند و سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه‌‌ی خود دارند و هر دو افتخارات زیادی کسب کرده‌اند. این دو پس از بازی اورتون و تاتنهام یکدیگر را در آغوش کشیدند و قابی ماندگار ثبت شد.

سال 2013 بود که ژوزه مورینیو از رئال مادرید جدا شد و در آن زمان کارلو آنچلوتی هدایت مادریدی ها را بر عهده گرفت و در واقع آنچلوتی جایگزین مورینیو شد و موفق شد در همان فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

1470