مورینیو: هری کین برای قهرمان شدن هر کاری می‌کند

مورینیو: هری کین برای قهرمان شدن هر کاری می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم ایتالیا مدعی است که هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام می‌تواند در این تابستان به دوران فوتبالی بی جامش پایان دهد. 

به گزارش فوتبالی، هری کین در تمام طول دوران فوتبالی‌اش در تاتنهام توپ زده، اما هنوز نتوانسته به جام معتبری دست پیدا کند. ژوزه مورینیو هم موفق نشد در این راه به کین کمکی بکند و تنها چند روز پیش از فینال لیگ کاپ برابر منچسترسیتی از هدایت اسپرز برکنار شد. حال سرمربی سابق اینتر، چلسی، رئال و منچستریونایتد معتقد است که این مهاجم 27 ساله هر کاری برای قهرمانی سه شیرها در یورو 2020 انجام خواهد داد. 

به نقل از سایت گل، ژوزه مورینیو در گفت و گویی با سان گفت: "هری بازیکنی است که وظایف زیادی روی دوشش وجود دارد. کشور انگلیس از او توقعات زیادی دارد. همچنین هری از خودش انتظارات بالایی دارد. او کاپیتان است و می‌خواهد فاتح جام شود. او نتوانسته تاکنون در تیم‌ باشگاهی‌اش به این موفقیت دست پیدا کند، پس همه کار در یورو 2020 برای موفقیت سه شیرها خواهد کرد."

گزارشات حاکی از آن است که هری کین در ماه گذشته درخواست خروج خود را از تاتنهام به سران این باشگاه اعلام کرده و به احتمال فراوان در تابستان آینده و پس از مسابقات یورو 2020 تکلیف آینده‌اش مشخص خواهد شد. 

4416