هری کین: مورینیو مُهر خود را روی تاتنهام زده است

هری کین: مورینیو مُهر خود را روی تاتنهام زده است

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو در میانه‌ی فصل هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت و اکنون هری کین معتقد است که مربی پرتغالی، اثرِ خود را روی تاتنهام گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورینیو پس از برکناری مائوریسیو پوچتینو هدایت تاتنهام را عهده دار شد و در آغازِ کار با 3 پیروزی متوالی اعتماد باشگاه را جلب کرد. اما در زمستان این تیم شمالِ لندنی در 6 بازی متوالی پیروز نشد، مسئله‌ای که باعث دور شدن آن‌ها از سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از FA Cup شد.

 هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام، در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:" برای مورینیو سخت بود تا مُهر خود را در اینجا بکوبد اما ما توانسته‌ایم در سه بازی گذشته شویم."

تاتنهام با نتیجه 3 بر 0 مقابل لستر سیتی به پیروزی رسید که دو گل را هری کین به ثمر رساند. او در مجموع 16 گل مقابل لسترسیتی به ثمر رسانده است و این تیم حریفِ محبوب اوست. کاپیتان تیم ملی انگلیس درباره بازی گفت:" ما امروز به راحتی آن‌ها را گیر انداختیم و جلوتر رفتیم و کشتی را مستقر کردیم. اینکه توانستیم کلین شیت کنیم، عالی بود."

کین درمورد گلِ دومِ خود که روی یک شوت کات‌دار از سمت چپ محوطه‌ی جریمه بود، گفت:" توپ در ابتدا از من دور شد و من تلاش کردم تا به آن نزدیک شوم و شوت بزنم. گاهی اوقات نمی‌توانم این کار را انجام دهم، خوشبختانه امروز توانستم."

1470