ورزشگاه رئال مادرید میزبان مسابقات فوتبال آمریکایی می‌شود؟

ورزشگاه رئال مادرید میزبان مسابقات فوتبال آمریکایی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - اگر همه چیز خوب پیش برود، ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی جدید در اوایل سال 2023 اماده خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، از فصل آینده و با بازگشت هواداران به استادیوم ها، ورزشگاه برنابئو از بازیهای رئال مادرید میزبانی می کند اما در روزهایی که بازی برگزار نمی شود، ساخت و ساز انجام خواهد شد و ورزشگاه تا اواخر سال 2022 آماده خواهد شد. در حقیقت برنامه رئال مادرید این است که ورزشگاه برنابئو به جز فوتبال از همه رویدادهای فرهنگی و ورزشی نظیر بسکتبال، کنسرت ها و حتی فوتبال آمریکایی میزبانی کند.

یکی از نقشه های رئال مادرید این است که میزبانی یکی از مسابقات لیگ فوتبال آمریکایی بین سالهای 2023 تا 2025 در ورزشگاه برنابئو برگزار شود. در حقیقت این تورنمنت پردرآمدترین  تورنمنت ورزشی دنیاست که سالانه بیش از 13 میلیارد یورو درآمدزایی می کند. مسئولان این مسابقات در نظر دارند که برای درآمدزایی بیشتر برخی از مسابقاتشان را به قاره اروپا منتقل کنند که ورزشگاه های تاتنهام و بایرن مونیخ دیگر ورزشگاه هایی است که برای میزبانی انتخاب شده است و برنابئوی جدید نیز می تواند میزبان یکی از مسابقات NFL باشد. 

فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید می خواهد به درآمد سالانه 250 میلیون یورو از ورزشگاه برنابئو برسد که میزبانی از کنسرت ها و رویدادهای ورزشی می تواند بخش مهمی از ایده درآمدزایی باشد.
4125