نود ارومیه 2 – قشقایی شیراز صفر/ صعود یک پله‌ای نود ارومیه

نود ارومیه 2 – قشقایی شیراز صفر/ صعود یک پله‌ای نود ارومیه

پایگاه خبری فوتبالی- تیم نود ارومیه که برای ماندن در جمع تیم های دسته اولی تلاش می کند در مصاف با تیم قشقایی شیراز دو بر صفر پیروز شد تا در فاصله ی 7 هفته مانده به پایان بازی ها به ادامه ی حضور در جمع تیم های دسته اولی امیدوار شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این بازی برای تیم نود ارومیه 6 امتیازی بود به این خاطر که قشقایی نزدیک ترین تیم به منطقه ی خطر است و تیمی که خواهان ماندن در جمع تیم های دسته اولی است باید به امتیازات این تیم نزدیک شود. قشقایی در حالی که در هفته های گذشته خوب نتیجه گرفته بود و در خانه ی تیم مس کرمان سه گل زده بود به نظر می رسید در این بازی کمی حریف خود را دست کم گرفته بود. گل های امید رضایی و تورج آقایاری سه امتیاز ارزشمند در این دیدار برای تیم نود ارومیه به ارمغان آورد و موجب شد تا فاصله ی نود ارومیه با قشقایی 4 امتیاز شود. از سویی نود ارومیه بعد از هفته ها از مکان پانزدهم به رده ی چهاردهم صعود کرد. 

این برد توام با حضور علی لطیفی در راس کادر فنی تیم نود ارومیه بود. پیش از این سیروس دین محمدی به عنوان مدیر فنی تیم نود انتخاب شده بود. علی لطیفی قبل از حضوردر تیم نود ارومیه سرمربی تیم چوکا بود اما در میانه های راه از این تیم جدا شد. او در تیم نود ارومیه همان استراتژی ای را دنبال می کند که در تیم چوکا داشت؛ بقاء در جدول بازی ها. 

در فاصله ی 7 هفته مانده به پایان بازی ها این برد تیم نود ارومیه را به ماندن در جدول بازی ها امیدوار کرد. تلاش بازیکنان این تیم برای کسب سه امتیاز در بازی با قشقایی تحسین بر انگیز بود. آنها اگر در هفته های باقی مانده هم این گونه بازی کنند برای ماندن در جمع تیم های دسته اولی بدون شانس نخواهند بود.

7474