قشقایی شیراز یک - پارس جنوبی جم 2 | پارس جنوبی روی نوار موفقیت

قشقایی شیراز یک - پارس جنوبی جم 2 | پارس جنوبی روی نوار موفقیت

پایگاه خبری فوتبالی- تیم پارس جنوبی جم در دقایق پایانی دیدار با قشقایی شیراز یک برد ارزشمند را جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای حساس هفته سیزدهم لیگ دسته اول دو تیم قشقایی و پارس جنوبی در شیراز مقابل یکدیگر قرار گرفتند. تقابل مهدی رجب‌زاده و ایمان رزاقی راد دو مهاجم سابق فوتبال ایران که حالا در قامت سرمربی حضور دارند، یکی از نکات قابل توجه این دیدار بود.

در نهایت تلاش 90 دقیقه ای دو تیم که بسیار مهیج هم بود با برتری دو بر یک پارس جنوبی به پایان رسید تا یک برد ارزشمند برای نماینده جم به ثبت برسد.

نیمه اول ۳ صحنه حساس داشت که ۲ موقعیت گلزنی برای پارس جم و یک موقعیت گلزنی برای قشقایی روی داد.  در دقایق ۲۹ و ۳۸ ارازی دو شوت محکم به سمت دروازه حریف روانه کرد که در صحنه اول توپ با بدشانسی به خارج از زمین رفت و در موقعیت دوم نیما ملایی گلر سابق پارس و کنونی قشقایی شوت ارازی را مهار کرد. در دقیقه ۴۴ نیز کیخسرو سیاه پور مهاجم  قشقایی حمله ای به سمت دروازه پارس جنوبی ترتیب داد که شوت این بازیکن توسط روزبه سینکی گرفته شد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۸۴ روی ارسال حامد کتاب قلعه از روی نقطه کرنر ، سامان محرابی زاده موفق شد با ضربه سر گل اول بازی و تیم پارس جنوبی جم را به ثمر برساند. در همین لحظه داور یکی از بازیکنان قشقایی را اخراج کرد. 4 دقیقه بعد میلاد تقیان روی حرکت تک به تک گل دوم پارس جنوبی جم را زد.

در دقیقه ۹۰ قشقایی صاحب پنالتی شد که کیخسرو سیاه‌پور یکی از گل های خورده را جبران کرد. پارس جم که تا آخرین لحظات برای برد تلاش کرد، در نهایت مزد این تلاش را با برتری دو بر یک در شیراز گرفت.

پارس جنوبی که طی چند هفته گذشته نتایج خوبی به دست آورده، با برد امروز 17 امتیازی شد و برای اولین بار در فصل جاری رتبه تک رقمی(نهمی) پیدا کرد. قشقایی نیز با اندوخته 20 امتیازی به رده هفتم جدول رده بندی سقوط کرد.

7474