دستکش‌های ویژه آدیداس برای بازی ملی مهم نویر

دستکش‌های ویژه آدیداس برای بازی ملی مهم نویر

پایگاه خبری فوتبالی – کمپانی آدیداس به مناسب یکصدمین بازی ملی مانوئل نویر دستکشی اختصاصی برای این بازیکن طراحی کرده است. دستکشی که در آن نمادهای زیادی برای تقدیر از نویر گماشته شده است.

به گزارش فوتبالی، مانوئل نویر، دروازه‌بان موفق تیم ملی آلمان که سابقه قهرمانی جهان را هم در کارنامه خود دارد به زودی به ۱۰۰ بازی ملی می‌رسد. آلمان پیش از آغاز مسابقات یورو قرار است مقابل دانمارک و لتونی در تاریخ ۲ و ۷ ژوئن دیدارهایی تدارکاتی برگزار کند و به این ترتیب نویر احتمتالا پیش از مسابقات یورو به باشگاه ۱۰۰ تایی‌ها می‌پیوندد. در همین زمینه هم سایت فوتی هدلاینز از تصاویری رونمایی کرده که دستکش اختصاصی طراحی شده برای مانوئل نویر را نشان می‌دهد.

دستکش‌های ویژه آدیداس برای بازی ملی مهم نویر

در این دستکش از رنگ های مشکی، زرد و قرمز که رنگ‌های پرچم آلمان است استفاده شده و عدد ۱۰ که نشان دهنده ۱۰۰ بازی نویر برای تیم ملی آلمان است خودنمایی می‌کند. آن طور که فوتی هدلاینز نوشته در طراحی این دستکش از نشانه‌ها و نمادهای زیادی استفاده شده که در عکس‌ها واضح نیست و باید تا لحظه رونمایی‌اش منتظر ماند اما شماره نویر در تیم ملی آلمان (عدد یک) و سال‌ اولین بازی و یکصدمین بازی نویر هم در قسمت‌هایی از  این دستکش قابل مشاهده است.

1101