تغییر تاریخی در تیم ملی آلمان: نایکی پس از 77 سال جای آدیداس را گرفت

تغییر تاریخی در تیم ملی آلمان: نایکی پس از 77 سال جای آدیداس را گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که با آدیداس قطع همکاری خواهد کرد و در اتفاقی تاریخی با نایکی قرارداد بسته است.

به گزارش فوتبالی، چنین تغییری در جنگ نایکی و آدیداس، رویدادی تاریخی به شمار می رود. در حقیقت تیم ملی آلمان بیش از هفتاد سال است که با آدیداس همکاری می کند و حالا این برند آلمانی را کنار گذاشته و به سراغ نایکی رفته است.

فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که از سال 2027، همکاری خود با نایکی را آغاز خواهد کرد و تا سال 2034 با این شرکت قرارداد خواهد داشت. نایکی قرار است که همه محصولات تیم ملی آلمان را تولید کند و بدین ترتیب آنها پس از 77 سال جای آدیداس را در تیم ملی آلمان می گیرند.

برند نیوندورف رییس فدراسیون فوتبال آلمان در این باره گفت :" خواستار همکاری با نایکی هستیم و از اعتمادی که به ما داشتند، تشکر می کنیم. همکاری آینده اجازه می دهد تا فدراسیون فوتبال آلمان همچنان بتواند به پیشرفت ادامه بدهد. البته سعی می کنیم که تا دسامبر 2026 همچنان به موفقیت در کنار شریک کنونی و طولانی مدت خود ادامه بدهیم. آدیداس شرکتی است که بیش از هفت دهه است که به فوتبال آلمان کمک کرده است."

آدیداس سالی 50 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال آلمان می پرداخت و قرارداد نایکی برای هفت سال بیش از 350 میلیون یورو خواهد بود. 

4125