انتقاد تند اسطوره بایرن مونیخ از پپ: یک جام را از منچسترسیتی ربود/ باید از او انتقاد شود

انتقاد تند اسطوره بایرن مونیخ از پپ: یک جام را از منچسترسیتی ربود/ باید از او انتقاد شود

پایگاه خبری فوتبالی – لوتار ماتئوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ اعتقاد دارد پپ گواردیولا به دلیل عملکردش در فینال لیگ قهرمانان باید مورد انتقادات شدید قرار گیرد زیرا با ترکیب اشتباه و تاکتیک‌هایش یک جام را از باشگاه منچسترسیتی ربوده است.

به گزارش فوتبالی، ماتئوس درباره پپ گواردیولا گفته: با توجه به ترکیبی که پپ در بازی فینال انتخاب کرد او یک جام قهرمانی را از باشگاه منچسترسیتی و هواداران ربود و او باید مورد انتقادات شدید قرار گیرد. مطمئن هستم که درباره جدایی یا همکاری با او بحث‌هایی داخلی در باشگاه منچستر سیتی شکل می‌گیرد. بازیکنان قطعا درباره او از فینال به بعد شک خواهند داشت. او باید چیزی را تکرار می‌کرد اما در بدترین لحظه ممکن یک تصویر خیالی را ارائه داد و شایسته شکست بود.

پپ پیشتر در بایرن مونیخ هم حضور داشته و ماتئوس عملکردش را دیده اما باز هم از او انتقاد می‌کند. ماتئوس در ادامه گفته: چگونه می‌توانید بدون هافبک دفاعی در مهم‌ترین بازی تاریخ باشگاه بازی کنید. چه کسی در تمام بازی‌های فصل در زمین بود. چه کسی تعادل را ایجاد می‌کرد. چه کسی برای تمام بازیکنان امنیت ایجاد می‌کرد تا درگیر شوند. چرا او رودری یا فرناندینیو را بیرون گذاشت و با ۶ بازیکن هجومی و بدون مهاجم نوک تیمش را به زمین فرستاد؟

1101