وقتی منچسترسیتی با هت‌تریک آگوئرو بایرن مونیخ گواردیولا را شکست داد

وقتی منچسترسیتی با هت‌تریک آگوئرو بایرن مونیخ گواردیولا را شکست داد

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 22:30 در ورزشگاه اتحاد در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی و بایرن مونیخ به مصاف هم می روند و یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی ها را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، اما این دو تیم در سال 2014 هم به مصاف هم رفته اند و شاهد یک بازی پر گل میان آن ها بوده ایم. در حقیقت در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014/15، منچستر سیتی و بایرن مونیخ در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت در آن بازی سیتیزن ها موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسند. در آن بازی سرخیو آگوئرو عملکرد بسیار خوبی داشت و سه بار برای منچستر سیتی گلزنی کرد و با هت تریک او بود که منچستر سیتی موفق شد بایرن مونیخ را شکست دهد.

در آن زمان مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی بود و پپ گواردیولا هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت. اکنون شرایط متفاوت است و پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی است.

در آن بازی رابرت لواندوفسکی و ژابی آلونسو گل های بایرن مونیخ را به ثمر رساندند. در حال حاضر لواندوفسکی در بارسلونا توپ می زند و ژابی آلونسو هم سرمربی بایرن مونیخ است.

البته بایرن مونیخ در آن فصل در گروه خود در چمپیونزلیگ به عنوان تیم اول صعود کرد و تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت و در آن جا مقابل بارسلونا که در آن فصل قهرمان شد، شکست خورد.

1471