مورینیو به دنبال جلب نظر مدافع باتجربه بایرن مونیخ

مورینیو به دنبال جلب نظر مدافع باتجربه بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - رم به دنبال یک بازیکن باتجربه و باکیفیت برای خط دفاعی اش است و گزینه خود را انتخاب کرده است : ژروم بواتنگ. قرارداد مدافع میانی با بایرن تا چند هفته دیگر به اتمام می رسد و بعد از آن بازیکن ازاد محسوب خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم در نظر دارد که مدافع سابق تیم ملی آلمان را راضی کند. مورینیو در زمان حضورش در منچستریونایتد هم سعی کرد که بواتنگ را به خدمت بگیرد که خود بازیکن در این باره گفته بود:"به مورینیو زنگ زدم تا از فرصتی که می خواست به من بدهد،  تشکر کنم اما ترک بایرن آسان نیست."

حالا شرایط متفاوت است و ایتالیایی ها شانس زیادی برای استخدام وی دارند. البته بواتنگ مشتریان دیگری هم دارد : موناکو که در مرحله راهیابی به چمپیونزلیگ حضور دارد و فنرباغچه. برای رم خرید بواتنگ یک خرید عالی خواهد بود چرا که اسمالینگ در این فصل به علت مشکلات بدنی فقط 21 بازی داشته و به یک گزینه مطمئن در خط دفاعی نیاز دارند. بواتنگ قبل از تصمیم گیری زمان خواسته است اما به نظر می رسد که حضور مورینیو در تصمیم وی نقش مهمی داشته باشد و مربی پرتغالی بتواند نظر وی را جلب کند و این مدافع باتجربه را به لیگ ایتالیا ببرد.

4125