عکس؛ میسون مونت و تکرار خوشحالی دروگبا با جام!

عکس؛ میسون مونت و تکرار خوشحالی دروگبا با جام!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد با پیروزی یک بر صفر مقابل منچسترسیتی قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام را بالای سر ببرد. تک گل چلسی را در این بازی کای هاورتز به ثمر رساند و نشان داد که بازیکن قابل و درجه یکی است. در این بازی میسون مونت، بازیکن جوان و انگلیسی چلسی هم عملکرد خوبی داشت و در قهرمانی چلسی موثر بود.

به گزارش فوتبالی، پس از قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، میسون مونت جام را در دست گرفت و در سمتی که هواداران چلسی نشسته بودند، به همراه جام مشغول دویدن شد و جام را به آن ها نشان داد. این حرکت را دیدیه دروگبا، مهاجم اسطوره ای چلسی هم در سال 2012 و پس از اولین قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده بود و اکنون میسون مونت و یاد و خاطره آن شادی معروف دیدیه دروگبا را زنده کرد.

چلسی اکنون برای دومین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است و بدین ترتیب قهرمانی در این رقابت ها را جشن گرفت. میسون مونت هم به عنوان یک بازیکن جوان در ترکیب چلسی، پس از این قهرمانی بسیار خوشحالی کرد و مانند دروگبا او هم در ترکیب بازیکنان تاریخی چلسی که قهرمان سی ال شده اند قرار گرفت.

1470