حمایت مونترالی ها از دیدیه دروگبا

حمایت مونترالی ها از دیدیه دروگبا

به گزارش ورزش 11، دیدیه دروگبا همیشه عضوی از تیم مونترال ایمپکت است حتی زمانی که در زمین نباشد یا در تمرینات شرکت نکند. شرکت نکردن دیدیه دروگبا در تمرینات تیم شایعات درباره ی پیوستن مهاجم ساحل عاجی به ناپولی را افزایش داد. اما سرمربی تیم مونترال، مائورو بیلو تمام این صحبت ها را رد می کند.

 

او می گوید که دروگبا برای بازی در مقابل تورنتو آماده است.

 

وی اظهار داشت:

البته که او آماده است. با دیدیه تیم ما خیلی تفاوت می کند و خیلی خطرناک تر می شویم. به دنبال تمام بازیکنان هستیم شاید او را در زمین بگذاریم شاید هم بر نیمکت. می دانید که دیدیه خیلی سخت تلاش می کند بازی دادن او بستگی به اعداف ما دارد بسته به سبک بازی ما. او آماده است حالا چه در بازی باشد چه در نیمکت. او در کارش بسیار حرفه ای است.

در بازی با اورلاندو او در بین دو نیمه با متئو مونکوسو صحبت کرد. او را نصیحت کرد و بازی را بردیم او می خواهد که برنده شویم واضح است که هر بازیکن می خواهد بازی کنیم ولی می داند که موقعیت های متفاوتی رخ می دهد و در پایان نیاز است مربی بین یارانش کسی را انتخاب کند. دوباره می گویم او آماده ی بازی خواهد بود چه روی نیمکت چه درون زمین.

دومینیک اودورو مهاجم ایمپکت افزود:

بیایید به بازی قبلی مقابل اورلاندو بنگریم هوا گرم بود ما بد بودیم و دیدیه به سمت من آمد انگار می گفت:"گوش بده این بازی به تو بستگی دارد می دانی چرا؟ هوا گرم است و کسی نمی تواند بدود اما به یک حرکت از تو نیازمندیم به من اعتماد کن این کار بازی را تغییر خواهد داد." این اتفاقی بود که افتاد ما یک حرکت کردیم و به پشت مدافعان رسیدیم و بازی را بردیم.

 

او نیروی خاصی دارد مانند سرمربی دوم ماست چه بازی را آغاز کند یا نه نیاز به حضور او داریم به خصوص در مواقع مهم مانند ضربات آزاد یا چیزهای دیگر ما به او نیاز داریم تا بهترین خود را به نمایش بگذارد. به او تکیه می کنیم چه در کلام چه در زبان بدن او ما را هدایت می کند پس او را نیاز داریم و امیدواریم که در بازی یکشنبه به زمین بیاید.