ریاض محرز رکورد دیدیه دروگبا را شکست

ریاض محرز رکورد دیدیه دروگبا را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - در جریان پیروزی 4 بر 1 منچسترسیتی مقابل لیورپول، ریاض محرز، وینگر الجزایری منچستر سیتی عملکرد خوبی داشت و در این دیدار پاس گل دوم منچسترسیتی را به کوین دی بروینه داد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 4 بر 1 لیورپول را در ورزشگاه اتحاد شکست دهد. گل دوم منچستر سیتی در این بازی در دقیقه 46 توسط کوین دی بروینه به ثمر رسید. پاس این گل را ریاض محرز به کوین دی بروینه داد.

ریاض محرز با این پاس گل به رکورد 56 پاس گل در رقابت های لیگ برتر انگلیس رسید. اکنون ریاض محرز تبدیل به بازیکنی شده است که میان آفریقایی های تاریخ لیگ برتر انگلیس، بیشترین تعداد پاس گل را داده است. رکورد قبلی دست دیدیه دروگبا بود که در رقابت های لیگ برتر انگلیس 55 پاس گل داده بود. دیدیه دروگبا که اهل ساحل عاج است، بین سال های 2004 تا 2012 در چلسی حضور داشت. او در فصل 2014/15 هم در چلسی توپ زد و در تمام این مدت 55 پاس گل داده بود. اکنون ریاض محرز که از سال 2014 در لسترسیتی توپ می زد و از سال 2018 به منچسترسیتی بازی کند، موفق شده است در لیگ برتر انگلیس 56 پاس گل بدهد و رکوددار آفریقایی های لیگ برتر انگلیس از لحاظ تعداد پاس گل شود.

1471