اولین صحبت‌های خرید جدید رئال مادرید: برای پوشیدن لباس رئال صبر ندارم

اولین صحبت‌های خرید جدید رئال مادرید: برای پوشیدن لباس رئال صبر ندارم

پایگاه خبری فوتبالی – داوید آلابا در اولین گفت و گوی خود پس از امضای قرارداد با رئال مادرید اعلام کرده نمی‌تواند برای حضور در این تیم مادرید صبر کند و در انتظار اولین حضورش با پیراهن سفید در مسابقات است.

به گزارش فوتبالی، داوید آلابا پس از امضای قرارداد با رئال مادرید که دیروز رسما اعلام شد، در توییتر خود نوشته: من یک باشگاه خاص را برای حضور در یک باشگاه دیگر ترک کردم. بسیار خوشحالم که عضو تیم رئال مادرید هستم. پس از سال‌ها حضور در بایرن مونیخ یک چالش جدید را امتحان خواهم کرد و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا به تاریخ‌سازی این باشگاه خاص و بزرگ ادامه دهم.

آلابا که به نظر می‌رسد به عنوان جانشین راموس به تیم مادرید پیوسته در ادامه گفته: نمی‌توانم برای اولین بازی‌ام در لباس افسانه‌ای سفید پیش چشم همه شما هواداران رئال مادرید صبر کنم. مطمئن هستم که این تجربه‌ام پر از موفقیت خواهد بود.

گفتی است در حال حاضر آلابا تمرکزش روی مسابقات یورو به همراه تیم ملی اتریش است و پس از پایان آن مسابقات و یک تعطیلی کوتاه به پایتخت مادرید می‌رود تا کارش را در رئال مادرید آغاز کند. به نظر می‌رسد او در ماه جولای در والدبباس رویت شود.

1101