عکس؛ اولین بازی جانشین راموس در رئال مادرید

عکس؛ اولین بازی جانشین راموس در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تساوی صفر بر صفر رئال مادرید و میلان در بازی دوستانه یک نکته ویژه داشت و آن هم انجام اولین بازی توسط داوید آلابا در ترکیب رئال مادرید بود.

به گزارش فوتبالی، داوید آلابا که در این تابستان و با رسمی شدن انتقالش به عنوان یک بازیکن آزاد به رئال مادرید پیوسته است، شماره 4 رئال مادرید را در اختیار دارد، شماره چهاری که سالیان سال در اختیار سرخیو راموس بود و هواداران رئال مادرید علاقه ویژه ای به این شماره پیدا کرده بودند.

داوید آلابا از مدت ها قبل مد نظر رئال مادرید قرار داشت و مدیران رئال مادرید توانسته بودند رضایت او را جلب کنند و این انتقال به رئال مادرید اتفاق افتاده بود و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی شکلی رسمی به خود پیدا کرد. از سویی با جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید پس از اتمام قراردادش، شماره 4 این بازیکن که حالتی نمادین و اسطوره ای در رئال مادرید پیدا کرده بود، خالی ماند و در نهایت این شماره به داوید آلابا داده شد.

اکنون آلابا اولین بازی خود در رئال مادرید را طی یک بازی دوستانه مقابل میلان انجام داد و بدین ترتیب شماره 4 رئال مادرید را بر تن کرد و عملکرد نسبتا خوبی در خط دفاعی تیم کارلو آنچلوتی داشت.

1470