عکس؛ خوشحالی در رختکن رئال مادرید با صندلی!

عکس؛ خوشحالی در رختکن رئال مادرید با صندلی!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید فصل شگفت انگیزی را سپری می کند. تیم کارلو در این فصل بارها و بارها در مقابل حریفانش عقب افتاده و نتایج را برگردانده است.

به گزارش فوتبالی، تیم کارلو در مقابل پی اس جی شکست یک بر صفر در برنابئو را با برد سه بر یک عوض کرد و به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسید. پس از گل سوم در آن بازی، داوید آلابا بازیکن اتریشی در اقدامی نسبتا عجیب تصمیم گرفت که صندلی را بالای سر خود ببرد و جشن بگیرد. خود آلابا در مورد این مصاحبه صحبت کرده بود و گفته بود:"در مورد خوشحالی با صندلی زیاد فکر نکرده بودم. این یک خوشحالی لحظه ای بود. بعد از چنین کامبکی ممکن است دیوانه شوی. بعد از آن جشن بزرگی در رختکن گرفتیم."

رئال مادرید هفته گذشته در مقابل چلسی در برنابئو کامبکی دیگر را زد و توانست به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسد و در مقابل سویا نیز بازی دو بر صفر باخته را با برد سه بر دو عوض کرد. در پایان بازی و در رختکن پیزخوان، آلابا تصمیم گرفت که خوشحالی معروفش را تکرار کند و با بالا بردن یک صندلی خوشحالی کرد. این بار  داوید در رختکن خوئشحالی کرد که تصویر این لحظه در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده و مورد توجه هواداران رئال مادرید قرار گرفته است.

4125