اولین خرید فصل بارسلونا: تصمیم شجاعانه‌ای گرفتم

اولین خرید فصل بارسلونا: تصمیم شجاعانه‌ای گرفتم

پایگاه خبری فوتبالی - اریک گارسیا اولین خرید بارسلونا در فصل 22-2021 خواهد بود. مدافع منچسترسیتی با تایید این خبر گفت:" به آینده ام فکر می کنم، به چیزی که حالا بهترین تصمیم برای من است. فکر می کنم که تصمیم شجاعانه ای گرفتم. به قدمی که برمی دارم، مطمئن هستم."

به گزارش فوتبالی، گارسیا امشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی می رود و آخرین بازی خود را در پیراهن سیتی پیش از اتمام قراردادش خواهد داشت. وی در مورد مقایسه شدن با پیکه با انتقال قریب الوقوع به بارسلونا گفت:" به این بحث ها اهمیت خاصی نمی دهم چرا که من و او فوتبالیست های متفاوتی هستیم. جرارد به همه چیز رسیده و یکی از بهترین مدافعان میانی دنیا است و همه او را می شناسند اما من فقط 20 سال سن دارم و تازه در شروع دوران فوتبالم هستم. تنها مقایسه در مورد ما می تواند این باشد که هر دو محصولات آکادمی هستیم و در شهر منچستر زندگی کرده ایم. من خوش شانس تر بودم و در بهترین تیم منچستر بازی کردم!"

اریک در مورد انتقال احتمالی آگوئرو به بارسا هم صحبت کرد:" سرجیو یک پدیده و یک ماشین گلزنی است. سن؟ فراموش کنید. آگوئرو می تواند تا صد سالگی گل بزند. او یک اسطوره است و هم تیمی بی نظیری است."

4125