مدافع منچسترسیتی در 2021 راهی بارسلونا می‌شود؟

مدافع منچسترسیتی در 2021 راهی بارسلونا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2020 هم به پایان رسید و با آغاز سال 2021، باید دید که چه اتفاقاتی در فوتبال اروپا می‌افتد. با آغاز ژانویه و فصل نقل و انتقالات زمستانی، بحث نقل و انتقالات در فوتبال اروپا دوباره داغ شده است. یکی از این بحث‌ها مربوط به انتقال اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی به بارسلوناست که آبی و اناری پوشان، از تابستان گذشته، شرایط خرید او را دنبال می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، ماه ژانویه نزدیک است و حرف و حدیث‌ها پیرامون نقل و انتقالات زیاد شده است. با آمدن رونالد کومان به بارسلونا، او به دنبال جذب یک مدافع وسط برای این تیم بود و گزینه‌ی اصلی همان اریک گارسیاست. اکنون به گفته‌ی اسکای اسپورت، بارسلونا در سال 2021 قطعا اریک گارسیا را جذب خواهد کرد و اگر این اتفاق در ژانویه نیفتند، در تابستان 2021، بارسلونا برای خرید این مدافع اسپانیایی، اقدام می‌کند چرا که اوضاع دفاعی بارسلونا به هم ریخته است و نیاز به جذب یک مدافع قابل اعتماد، در این تیم احساس می‌شود.

البته به گفته‌ی اسکای اسپورت، اریک گارسیا در صورت نیامدن در ژانویه، در تابستان 2021 به طور رایگان به بارسلونا خواهد رفت، چرا که قرارداد او تا آن زمان به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد می‌شود.

1470