بارسلونا از خرید مدافع میانی منچسترسیتی دور شد

بارسلونا از خرید مدافع میانی منچسترسیتی دور شد

خبرگزاری فوتبالی - احتمال این که اریک گارسیا در فصل نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ملحق شود در حال حاضر بسیار کم است.

به گزارش فوتبالی، مارکا گزارش داده است که هر چند که کادر فنی بارسلونا اصرارشدیدی به خرید مدافع میانی دارد اما منچسترسیتی همچنان قیمت گارسیا را 20 میلیون یورو می داند و حاضر نیست که از درخواست مالی خود در تابستان گذشته کوتاه بیاید.

قرارداد اریک گارسیا در تابستان به پایان می رسد اما سیتی حاضر نیست که او را ارزان بفروشد. استراتژی بارسا این بود که او را در ژانویه با قیمتی کمتر به خدمت بگیرد اما سیتی در حال حاضر به بارسا اعلام کرده است که باید 20 میلیون یورو بپردازند در غیر این صورت امکان فروش اریک وجود ندارد.  گواردیولا همچنان تا پایان فصل روی مدافع میانی اسپانیایی حساب می کند و نمی خواهد که ترکیب تیمش را در این پست تضعیف کند. به هر صورت هیچ بعید نیست که بارسلونا منتظر بماند تا اریک گارسیا را در تابستان به صورت رایگان به خدمت بگیرد و هیچ پولی را به سیتی برای انتقال نپردازند. بارسلونا در حال حاضر در پست دفاع میانی کمبود بازیکن را حس می کند چرا که سن پیکه بالا رفته و اومتیتی معمولا مصدوم است و به همین خاطر لنگله و آرائوخو تنها مدافعان قابل اتکا برای آینده هستند.

4125