کلوپ: حتی منچسترسیتی نیز با این تعداد مصدومین قهرمان نمی‌شد

کلوپ: حتی منچسترسیتی نیز با این تعداد مصدومین قهرمان نمی‌شد

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول مدعی است که حتی تیم پرستاره‌ای همچون منچسترسیتی هم نمی‌توانست با این تعداد مصدومین قهرمان این فصل لیگ برتر شود. 

به گزارش فوتبالی، در این فصل لیورپول تعداد زیادی مصدوم داشت. آن‌ها در ابتدا فن دایک را به دلیل مصدومیت زانو از دست دادند، سپس بعد از گذشت تنها 3 هفته زوج خط دفاعی فن دایک، جو گومز مصدوم شد. در ماه ژانویه جوئل ماتیپ هم مصدوم شد تا به سومین مدافع مصدوم قرمزها تبدیل شود و فصل را از دست بدهد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، کلوپ مجبور بود در این فصل از هافبک‌هایی همچون فابینیو و جردن هندرسون در خط دفاع استفاده کرد. او از ناتانیل فیلیپس، ریس ویلیامز، اوزان کاباک و حتی بن دیویس استفاده کرد، اما هیچ کدام نتوانستند جای خالی فن دایک را در ترکیب اصلی پر کنند. کلوپ در این باره گفت: "فوتبال همچون گروه ارکستری می‌ماند که تعداد زیادی مردم در آن جا باهم کار می‌کنند و اگر شما یک قطعه را اشتباه بزنید، ممکن است بتوانید به کار خود ادامه دهید، اما اگر دو قطعه را اشتباه بزنید، آن وقت اوضاع وخیم خواهد شد. با این تعداد مصدومین، ما قادر به قهرمانی در این فصل نبودیم. البته هیچ تیمی نمی‌توانست موفق به انجام این کار شود. حتی اگر سیتی هم 3 مدافع مصدوم خود را به دلیل مصدومیت از دست بدهد، نمی‌توانست در این فصل قهرمان فصل شود."

4416