ناکامی تیم‎های رزرو رئال مادرید و بارسلونا در دوئل‌های 120 دقیقه‌ای

ناکامی تیم‎های رزرو رئال مادرید و بارسلونا در دوئل‌های 120 دقیقه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - تیم های رزرو رئال مادرید و بارسلونا در اولین بازی خود در پلی آف صعود به لیگ دسته دو اسپانیا ناکام بودند.

به گزارش فوتبالی، تیم رئال مادرید کاستیا با هدایت رائول (که گزینه اصلی هدایت تیم بزرگسالان رئال در فصل آینده است) در 120 دقیقه در مقابل ایبیزا به تساوی بدون گل رسید و بر اساس قوانین با توجه به این که ایبیزا در مرحله قبلی در گروهش اول شده بود و کاستیا سوم شده بود، بدون نیاز به ضربات پنالتی، تیم تحت هدایت رائول حذف شد و ایبیزا به مرحله بعدی و نهایی پلی اف دست پیدا کرد.

بارسلونا بی نیز که امید زیادی به این بازی بسته بود و حتی مینگزا از اردوی تیم بزرگسالان مرخص شده بود تا به کاتالان ها ملحق شود، در مقابل UCAM مورسیا در 120 دقیقه به تساوی 2-2 رسید و در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار شکست خوردند. اینیاکی پنیا با مهار چند پنالتی در ترکیب بارسلونا بی درخشید اما آنها نیز باید فصل بعد را در لیگ دسته سه سپری کنند چرا که مورسیا به مرحله بعد راه یافته است.

بدین ترتیب هم رئال مادرید و هم بارسلونا از صعود به لیگ دسته دو اسپانیا باز ماندند. این بازی احتمالا آخرین بازی رائول گونزالس به عنوان سرمربی کاستیا خواهد بود چرا که نه تنها اصلی ترین گزینه جانشینی زیدان در رئال مادرید است بلکه با پیشنهادی برای هدایت اینتراخت فرانکفورت مواجه شده است.

4125