اولین گل خاطره انگیز رائول گونزالس برای رئال مادرید

  • 10,833‌ نمایش
  • 4 نظر
  • فوتبالی

پایگاه خبری فوتبالی- رائول گونزالس ستاره سابق باشگاه رئال مادرید یکی از خاطره انگیز ترین بازیکنان برای هوادارن این باشگاه به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، رائول که یکی از اسطوره های فوتبال اسپانیا می باشد و ببشتر عمر فوتبال خود را در باشگاه رئال مادرید سپری کرد اکنون به عنوان مربی تیم رئال مادرید کاستیا مشغول به فعالیت است. رائول در اواخر دوران فوتبالی خود مدتی هم عضو باشگاه السد قطر بود. رائول ۳ بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و در لیست بهترین گلزن تاریخ این رقابت‌ ها بعد از رونالدو ، مسی، لواندوفسکی و بنزما در جایگاه پنجم قرار دارد. رائول همچنین چهارمین گلزن تاریخ فوتبال اسپانیا می‌ باشد. او در مدت ۱۶ سال حضور خود در سانتیاگو برنابئو در ۵۵۰ بازی موفق به ثبت ۲۲۸ گل برای رئال مادرید شد و در ۱۰۲ بازی ملی ۴۴ گل هم برای تیم ملی اسپانیا ثبت کرد. رائول پس از جدایی از تیم محبوب خود در ژوئیه ۲۰۱۰ با امضای قراردادی ۲ ساله از تیم رئال مادرید جدا و به تیم شالکه ۰۴ آلمان پیوست. او در بازی خداحافظی بار دیگر با شماره ۷ برای رئال مادرید در حضور تمام ستارگان رئال مادرید، مقابل السد قطر به میدان رفت و در حضور تماشاگران رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کرد.

والدانو  مدیر فنی سابق باشگاه رئال مادرید درباره رائول می گوید: "با دیدن او و اشتیاق بالای او برای بازی فوتبال به یاد جوانان مشتاق آرژانتینی می افتادم. او بی نظیر کار می کرد و من در تمام بازی ها به او میدان می دادم تا روز به روز پیشرفت کند. من از همان ابتدایی ترین روزهای حضور او آینده روشن و درخشان رائول به وضوح می دیدم".

هوادارن رئال مادرید امیدوار هستند روزی رائول گونزالس را روی نیمکت مربیگری تیم خود ببینند.

۱۰۰۹