گزینه‌های توپ طلای 2021؛ امباپه بخت اصلی

گزینه‌های توپ طلای 2021؛ امباپه بخت اصلی

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به این که لیگ های داخلی در مقطع پایانی خود هستند و فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز تا دو هفته دیگر برگزار می شود، پیش بینی ها در مورد توپ طلای 2021 از حالا آغاز شده است، جایزه ای که پس از یک سال دوباره امسال اهدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر در سایت های شرط بندی کیلیان امباپه گزینه اصلی است. هر چند که پی اس جی نتوانست قهرمان اروپا شود اما عملکرد امباپه درخشان بود و به خصوص در صورت درخشش در یورو و کسب قهرمانی در این مسابقات می تواند بخت اصلی جایزه باشد. گزینه های بعدی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هستند. این دو البته از سالهای اوجشان فاصله زیادی گرفته اند و ناکامی تیم های باشگاهی شان شاید انها را از توپ طلا دور کند اما هر دو در تورنمنت های ملی یعنی کوپا آمه ریکا و یورو فرصت درخشش دارند.

روبرت لواندوفسکی و کوین دی بروینه در رده های چهارم و پنجم هستند که فصل خوب بایرن و منچسترسیتی باعث می شود که آنها هم شانس داشته باشند. در رده بعدی کریم بنزما مهاجم فرانسوی قرار دارد که فصل خوبی در رئال داشته اما عملکرد تیمش درخشان نبوده است. شاید قهرمانی لالیگا به او شانس بدهد هر چند که اختلافاتش با دشان باعث می شود که شانس چندانی برای حضور در یورو نداشته باشد.

4125