کدام بازیکنان با استقلال تمدید می‌کنند؟

کدام بازیکنان با استقلال تمدید می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه استقلال در پایان لیگ بیستم باید در نقل و انتقالات بسیار هوشمندانه عمل کنند زیرا قرارداد 10 بازیکن این تیم در پایان فصل به پایان می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، هروویه میلیچ، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان و شیخ دیاباته در پایان فصل با استقلال به اتمام می‌رسد و در صورتی که نام این بازیکنان در فهرست نفرات مدنظر مجیدی باشد، مذاکرات با آنها برای تمدید قراردادشان انجام خواهد شد.

در چنین شرایطی، امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه از بین این 10 بازیکن، فرهاد مجیدی قطعا روی نام یک بازیکن خط قرمز خواهد کشید و 2 بازیکن هم در صورتی که نتوانند تا پایان فصل خودشان را به مجیدی تحمیل کنند، شانسی برای ادامه همکاری با استقلال نخواهند داشت.

خبرگزاری مهر به این نکته هم اشاره کرده که از بین بازیکنانی که با این باشگاه دارای قرارداد هستند، 2 بازیکن از شانس کمی برای ادامه همکاری برخوردارند و در پایان فصل ناچار به ترک استقلال خواهند بود.

پیش از این اخباری منتشر شده بود مبنی بر آنکه سیدحسین حسینی، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی بازیکنانی هستند که فرهاد برای فصل آینده روی آنها نظر مثبتی ندارد.

از این جمع، جدایی حسینی از استقلال، قطعی به نظر می‌رسد و تکلیف داریوش شجاعیان هم هنوز مشخص نیست اما اسماعیلی با نمایش خوبش در آسیا، بعید است در لیست خروج فرهاد قرار داشته باشد.

جدا از آنکه هنوز تکلیف دو خارجی استقلال برای فصل بعد معلوم نشده، مدیران استقلال باید برای ادامه همکاری با محمد نادری هم با باشگاه کورتریک بلژیک به توافق برسند.

اصلی ترین دغدغه استقلالی‌ها جایی است که برخی از بازیکنانی که قراردادشان را با استقلال تمدید کرده اند یا در دوران حضور احمد سعادتمند جذب شده‌اند در قراردادهایشان بندی دارند که جدایی را برای آنها راحت می کند، دقیقا مثل ماجرای تمدید و جدایی روزبه چشمی از استقلال که در پیش فصل رخ داد.

9697