چرا اکبریان داور دیدار پرسپولیس و استقلال شد؟

چرا اکبریان داور دیدار پرسپولیس و استقلال شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال دلایل انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال را عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: یک بحث کارشناسی کردیم و نمرات اکبریان و همچنین بازی‌هایی که رفته و اتفاقاتی که وجود داشته را مدنظر قرار دادیم. از آنجایی که او باتجربه است و سنش هم یک سن پخته است، اکبریان از البرز را برای این بازی انتخاب کردیم. علیرضا ایلدروم از کمک‌های بزرگ و بین‌المللی ما از تهران به عنوان کمک داور اول حضور دارد و مهدی عالیقدر از باسابقه‌ترین داوران کشور هم کمک داور دوم است.

وی که در «اخبار ورزشی» شبکه سه سیما صحبت می‌کرد، ادامه داد: داور تغییر نمی‌کند و عوض نمی‌شود، مگر آنکه اتفاقی برایش بیفتد. پس بهتر است که با واقعیت زندگی کنیم. بچه‌های پرسپولیس و استقلال گذشته را شخم نزنید. باید به آینده نگاه کنیم و تیم داوری با یک روح و روان آماده، برای حضور این بازی آماده شود. بی‌شک اگر داور زیر فشار باشد و از لحاظ روانی مشکل داشته باشد، شاید خودش در روند بازی تاثیرگذار باشد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اکبریان و تیمش در این بازی بی‌شک قضاوت خوبی خواهند داشت و به زمین می‌روند تا قضاوت خوبی انجام بدهند. یقین داریم و امیدواریم که اتفاق خوبی در این بازی برای داوران ما بیفتد.

افشاریان درباره اتفاقی که در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان با قضاوت اکبریان رخ داد، عنوان کرد: آنجا کمک داور اشتباهی درباره اوت داشت و سریع اعلام نظر کرد، وگرنه داور در بازی تاثیرگذار نبود.

7474