عکسی بامزه از رونالدو و زلاتان در جدال برای زدن ضربه سر

عکسی بامزه از رونالدو و زلاتان در جدال برای زدن ضربه سر

پایگاه خبری فوتبالی - میلان و یوونتوس، شب گذشته در چهارچوب این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت این میلان بود که توانست در یک بازی یک طرفه با نتیجه سه بر صفر یوونتوس را شکست دهد و خود را بالاتر از این تیم قرار دهد و اکنون میلان شانس بیشتری نسبت به یوونتوس برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارد و یووه فعلا در جایگاه پنجم جا خوش کرده است.

به گزارش فوتبالی، اما سوژه جالبی که در بازی دیشب میلان و یووه وجود داشت، جدال کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ بود چرا که این دو بازیکن از نماد های سری آ هستند و کری خوانی های جالبی هم میان این دو وجود داشته است که البته همواره زلاتان برای رونالدو کری خوانده است. روی یک صحنه که تصویر جالبی از آن به ثبت رسید. زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو در تلاش برای زدن ضربه سر هستند و این قضیه قاب جالبی را ایجاد کرده است چرا که هم رونالدو و هم زلاتان توانایی بالایی برای زدن ضربه سر دارند و روی این صحنه یکدیگر را یارگیری کرده اند.

البته جدال این دو را این بار زلاتان ابراهیموویچ با پیروزی پشت سر گذاشت هر چند که او در این بازی موفق به گلزنی نشد و در دقیقه 66 تعویض شد.

1470