فرصت‌سوزی عجیب وینیسیوس که شاید لالیگا را از رئال مادرید بگیرد!

فرصت‌سوزی عجیب وینیسیوس که شاید لالیگا را از رئال مادرید بگیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید مقابل سویا به تساوی دو بر دو رسید. در این بازی داور تصمیم عجیب و غریبی داشت و با اعلام خطای هند ادر میلیتائو در محوطه جریمه، با استفاده از VAR، پنالتی رئال مادرید را پس گرفت و برای سویا اعلام پنالتی کرد. این اتفاق چیزی بود که دلیل اعتراض زیدان در پایان بازی بود و در نتیجه بازی قطعا تاثیر گذار بوده است.

به گزارش فوتبالی، اما وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید روی یک صحنه فرصت سوزی بسیار عجیب و غریبی داشت و از فاصله ای نزدیک به دروازه و در حالی که فقط دروازه بان مقابلش بود نتوانست ضربه ای درست به توپ وارد کند و این توپ به تیرک خورد و به بیرون رفت. در واقع گل کردن این توپ سخت و دشوار به نظر نمی‌رسید اما وینیسیوس جونیور در این صحنه خوب عمل نکرد و موقعیت ایده آل گلزنی را از دست داد. این توپ پس از پاسکاری مودریچ و کروس به وینیسیوس رسیده بود و از او انتظار می‌رفت تا این فرصت را به گل تبدیل کند.

این لحظه زمانی اتفاق افتاد که رئال مادرید یک گل عقب بود و اگر این توپ به گل تبدیل می‌شد، رئال مادرید زود تر به بازی بر می‌گشت و شرایط به طور کلی می‌توانست متفاوت باشد.

1470