عکس؛ خشم و عصبانیت بوفون روی نیمکت از باخت یوونتوس

عکس؛ خشم و عصبانیت بوفون روی نیمکت از باخت یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - میلان موفق شد با نتیجه سه بر صفر یوونتوس را شکست داده و خود را بالا تر از یوونتوس قرار بدهد و در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشد. اکنون یوونتوس پنجم است و کارش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دشوار تر از قبل شده است و باید دید که چه نتایجی در هفته های پایانی سری آ به دست خواهد آمد.

به گزارش فوتبالی، اما جیانلوئیجی بوفون، دروازه بان کهنه کار یوونتوس که هنوز هم در حال ادامه دادن به دوران فوتبال خودش است، از روی نیمکت نظاره گر این بازی بود و بسیار عصبانی بوده و روی نیمکت حرص می‌خورد و تصاویر او توسط رسانه ها به ثبت رسیدند و به اصطلاح، عصبانیت های بوفون توسط دوربین های حاضر در ورزشگاه شکار شد.

بوفون در این فصل در سری آ ایتالیا، نیمکت نشین شزنی بوده است و این دروازه بان لهستانی بوده که تبدیل به دروازه بان اول یوونتوس شده است و بوفون دروازه بان دوم یوونتوس بود اما عملکرد شزنی هم در این فصل چندان رضایت هواداران بیانکونری ها را به همراه نداشت و شاید اگر پیرلو به بوفون به عنوان دروازه بان اول اعتماد می‌کرد، نتایج بهتری به دست می آورد اما این چنین نشد و بوفون فقط در کوپا ایتالیا سنگربان فیکس یوونتوس بود.

1470