توخل: می‌دانیم که توانایی شکست دادن منچسترسیتی را در فینال داریم

توخل: می‌دانیم که توانایی شکست دادن منچسترسیتی را در فینال داریم

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی مدعی است که شاگردانش توانایی شکست دادن بهترین تیم‌های اروپایی را دارد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب دو تیم منچسترسیتی و چلسی از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که در پایان، آبی‌های لندن با حساب 1-2 پیروز شدند. البته سیتیزن‌ها در اواخر نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی شدند، اما ضربه پاننکا سرخیو آگوئرو وارد دروازه نشد تا پپ گواردیولا و شاگردانش یک هفته دیگر برای بالا بردن جام قهرمانی منتظر بمانند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، توخل سرمربی سابق دورتموند و پاری سن ژرمن گفت: "نمایش بسیار خوبی در نیمه دوم داشتیم. در نیمه اول آن‌ها از ما بهتر بودند و در پنج دقیقه پایانی اصلا خوب کار نکردیم و یک قدم تا شکست فاصله داشتیک. اگر آن‌ها پنالتی را گل کرده بودند، دیگر به نظر نمی رسید شانسی برای بازگشت به بازی داشته باشیم."

توخل در ادامه نیز گفت: "بازی خیلی سختی بود. ما با یک گل عقب بودیم و یک بازیکن نیز مصدوم شد. من واقعا از واکنش بازیکنانم در نیمه دوم تحت تاثیر قرار گرفتم و ما کاملا لایق پیروزی بودیم. اگر شما بخواهید در ورزشگاه اتحاد پیروز شوید، به کمی شانس احتیاج دارید. این برد به ما روحیه خیلی خوبی داد، اما همانطور که پیش‌تر گفته بودم، این نتیجه تاثیری در فینال لیگ قهرمانان نخواهد گذاشت. ما به خودمان ایمان داریم و می‌دانیم که می‌توانیم در فینال سیتی را شکست دهیم."

4416