کامبک چلسی مقابل منچسترسیتی در بازی دستگرمی فینال چمپیونزلیگ!

کامبک چلسی مقابل منچسترسیتی در بازی دستگرمی فینال چمپیونزلیگ!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و منچسترسیتی در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت چلسی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و به نوعی قبل از فینال چمپیونزلیگ برای منچسترسیتی شاخ و شانه کشیده باشد و نشان دهد که قرار نیست در فینال سی ال به راحتی تسلیم شود و مدعی این جام است.

به گزارش فوتبالی، با این باخت منچسترسیتی مقابل چلسی، قهرمانی سیتیزن ها در لیگ برتر انگلیس به تعویق افتاد اما آن ها به زودی قهرمان خواهند شد و نمی‌توان منکر آن شد چرا که فاصله منچسترسیتی با سایر تیم ها در لیگ برتر انگلیس بسیار زیاد است و تیمی دیگر نمی‌تواند به آن ها برسد. این بازی به نوعی بازی دستگرمی برای فینال سی ال به حساب می‌آمد چرا که این دو تیم بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف هم بروند و از سویی این بازی در لیگ برتر انگلیس اهمیت زیادی برای منچسترسیتی نداشت چرا که قهرمانی آن ها در این رقابت ها نزدیک و قریب الوقوع است.

در این بازی در ابتدا استرلینگ یک گل برای منچسترسیتی به ثمر رساند و این تیم را جلو انداخت اما پس از آن حکیم زیاش و مارکوس آلونسو با دو گل خود برای چلسی کامبک زدند و این تیم را جلو انداختند. سرجیو آگوئرو هم در این بازی یک پنالتی از دست داد.

1470