عکس؛ فرناندو تورس و خواننده اسپانیایی در رینگ بوکس

عکس؛ فرناندو تورس و خواننده اسپانیایی در رینگ بوکس

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که فرناندو تورس مهاجم اسبق لیورپول و اتلتیکو مادرید دو سال بعد از بازنشستگی از فوتبال حرفه ای ، شرایط بدنی خیلی خوبی را دارد. ورزش همچنان بخشی از زندگی اوست اما در ماه های اخیر به سراغ بوکس رفته و به همین خاطر به شدت هیکلی تر شده است و  عضلاتش هم به شدت حجیم تر شده اند.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق اتلتیکو مادرید اخیرا سالن های بدنسازی زنجیره ای خود به نام 9fitness را افتتاح کرده است که خودش هم در یکی از همین سالن ها تمرین می کند تا کیفیت بدنی خود را افزایش بدهد. تورس تغذیه متفاوتی دارد، تمرینات سنگین انجام می دهد و از سویی به سراغ بوکس رفته است. او برای بوکس بازی کردن از سرجیو ماراویا مارتینز، بوکسور معروف و بازنشسته و عمر مونتس خواننده و سلبریتی اسپانیایی کمک می گیرد.

عمر مونتس خواننده اسپانیایی در دوران مدرسه بوکس بازی می کرده و حتی قهرمان مادرید و اسپانیا هم شده است. او در مبارزات آماتور، نیمه حرفه ای و حرفه ای شرکت کرده است اما تصمیم گرفته که بوکس را کنار بگذارد. خودش گفته بود که نگرانی های مادر بزرگش از این که صدمه ببیند باعث شده تا بوکس را کنار بگذارد. مونتس اخیرا تصویری از بوکس بازی کردنش با فرناندو تورس منتشر کرده است.

4125.