عکس؛ فرناندو تورس و هدایت اتلتیکو مادرید در پیروزی مقابل لیورپول

عکس؛ فرناندو تورس و هدایت اتلتیکو مادرید در پیروزی مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - در چمپیونزلیگ جوانان، اتلتیکو مادرید و لیورپول به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی دو بر صفر تیم جوانان اتلتیکو مادرید مقابل تیم جوانان لیورپول خاتمه یافت و بدین ترتیب جوانان اتلتیکو مادرید یک پیروزی شیرین را به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی، اما این بازی یک نکته ویژه داشت و آن هم حضور فرناندو تورس روی نیمکت اتلتیکو مادرید و هدایت این تیم بود. فرناندو تورس که در مدت اخیر با آمادگی بدنی بالای خود پس از دوران حرفه ای مورد توجه قرار گرفته است، هدایت تیم جوانان اتلتیکو مادرید را بر عهده دارد و در حال کسب تجربه در آن رده است و این احتمال وجود دارد که در آینده ای نزدیک هدایت تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید و یا تیم دیگری را بر عهده بگیرد.

تورس در دوران بازیگری خود در تیم های مطرحی مثل لیورپول، چلسی و اتلتیکو مادرید حضور داشته است و در نسل طلایی اسپانیا که قهرمان جام جهانی و یورو شد هم حضور داشت و اکنون وارد عرصه مربیگری شده است و باید دید که در این زمینه تا چه اندازه پیشرفت خواهد کرد.

با توجه به بدن آماده و سوابقی که در دوران بازیگری دارد، فرناندو تورس یک گزینه جذاب برای رسانه ها در کنار زمین در قامت سرمربی است.

1470