شگفت‌زدگی هواداران از هیکلی شدن فرناندو تورس

شگفت‌زدگی هواداران از هیکلی شدن فرناندو تورس

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی در دوران فوتبالش به خاطر هیکل عضلانی شناخته نمی شد. در حقیقت بازیکن سابق چلسی و لیورپول بیشتر به خاطر سرعتش و هنرش در زدن ضربات آخر شناخته می شود.

به گزارش فوتبالی، در سال 2008 به نظر می رسید که تورس بهترین مهاجم وقت دنیاست و در یورو 2008 نیز گل قهرمانی اسپانیا را به ثمر رساند. اما او بعد از مصدومیتش در سال 2010 به تدریج دچار افت شد و دوران پایانی فوتبالش چندان درخشان نبود. در نهایت تورس تصمیم گرفت که برای پایان دوران فوتبالش راهی لیگ ژاپن شود که پس از ثبت فقط 9 گل در 36 بازی از فوتبال بازنشسته شد.

بیش از یک سال از پایان فوتبال تورس می گذارد و خبر خاصی از این بازیکن نیست اما پیامی که روز سه شنبه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده با واکنش های زیادی مواجه شده است. در حقیقت تورس دراین تصاویر تبلیغاتی هیکل بسیار آماده تری پیدا کرده و بسیار عضلانی تر شده است و از عضلات بازو و کتفش مشخص است که هیکل آماده تری دارد. تورس این تصاویر تبلیغاتی را برای یک کمپانی در جنوب شرقی آسیا گرفته است. در حقیقت تورس در دوران فوتبالش زیاد هیکلی نبود اما به نظر می رسد که شرایط برای ال نینیو حالا خیلی متفاوت است.

4125