روایت ستاره منچسترسیتی از روزهای آغاز فوتبال؛ مردی که از سرما فراری بود!

روایت ستاره منچسترسیتی از روزهای آغاز فوتبال؛ مردی که از سرما فراری بود!

پایگاه خبری فوتبالی – ریاض محرز فراز و نشیب زیادی در دوران فوتبالی‌اش داشته و به همین سادگی به فینال لیگ قهرمانان نرسیده. این بازیکن الجزایری در سال ۲۰۰۹ دوره‌ای کوتاه را در  سنت میرن اسکاتلند گذراند و سپس به فرانسه برگشت تا فوتبال حرفه‌ای را از تیم کویمپر در دسته چهارم فرانسه آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، محرز پیشتر در گفت و گو با رسانه اکیپ درباره گفته: یک مدیر برنامه به نام ژان اوینا به من گفت که برای من یک دوره تستی در تیم دسته‌ اولی اف سی میرن در اسکاتلند فراهم کرده. او پول بلیت من را داد تا به همراه یک نفر دیگر به آن جا بروم. همه چیز خوب بود. در ۴ بازی دوستانه ۷ گل زدم اما آن‌ها من را برای ۲ ماه و نیم معطل کردند.

محرز در ادامه گفت: این مسئله من را دیوانه می‌کرد. اسکاتلند هم واقعا سرد بود. انگار از من سواستفاده می‌شد. همه جا برف می آمد و یک روز آن‌قدر سردم بود که تمارض به مصدومیت کردم تا به رختکن بروم. چند روز بعد مدیر برنامه‌ام به من گفت ریاض، برای تو یک بلیت می‌فرستم. سوار اتوبوس شو، سپس با قطار به سمت فرودگاه برو و به پاریس پرواز کن! حتی بلد نبودم انگلیسی صحبت کنم. کفش‌هایم را در تمرین جا گذاشتم. یک دوچرخه از یک نفر در هتل قرض گرفتم، کیفم را جمع کردم و بدون اینکه به کسی بگویم آن‌جا را ترک کردم. بدون آن که مسئول هتل من را ببیند.

مهاجم منچسترسیتی در ادامه گفت: خوشحال بودم که از اسکاتلند برگشتم چون شرایط در آن جابسیار سخت بود و خیلی جوان بودم. هیچ‌وقت تا آن اندازه از خانواده‌ام دور نبودم. آن ۲ ماه از لحاظ جسمانی قدرتمند شدم. آن جا با روحیه حاکم بر فوتبال بریتانیا آشنا شدم. زمانی که به فرانسه برگشتم بیشتر پیشرفت کردم و کیفیتم را ارتقا بخشیدم.

1101