عکس؛ لحظه‌ای که ریاض محرز نتوانست قهرمانی منچسترسیتی را قطعی کند

عکس؛ لحظه‌ای که ریاض محرز نتوانست قهرمانی منچسترسیتی را قطعی کند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و هفتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و وستهام در ورزشگاه لندن که ورزشگاه خانگی تیم وستهام یونایتد است به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی می توانست با پیروزی در این بازی به فاصله 6 امتیازی لیورپول برسد و در این صورت و با توجه به اینکه لیورپول دو بازی پیش‌رو دارد، قهرمانی سیتیزن ها مسجل می شد اما این اتفاق نیفتاد و منچسترسیتی در این بازی مقابل وستهام به تساوی دو بر دو رسید.

منچسترسیتی در این بازی در نیمه اول با دو گل عقب افتاد اما در ادامه توانست دو گل به ثمر برساند و بازی را دو بر دو مساوی کند. سیتیزن ها فرصت این را داشتند که گل سوم را هم به ثمر برسانند چرا که در دقیقه 86 یک ضربه پنالتی به دست آوردند.

ریاض محرز پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و نتوانست آن را به گل تبدیل کند چرا که دروازه بان وستهام یعنی فابیانسکی آن را مهار کرد و بدین ترتیب منچسترسیتی به گل سوم نرسید. حال باید سیتیزن ها در بازی آخر خود در ورزشگاه اتحاد مقابل استون ویلا به پیروزی برسند تا قهرمانی آن ها مسجل شود. این در صورتی است که لیورپول هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

1470