بدهی 4000 یورویی بازیکن منچسترسیتی به یک پرستار؛ محرز خیلی خسیس است!

بدهی 4000 یورویی بازیکن منچسترسیتی به یک پرستار؛ محرز خیلی خسیس است!

سایت رسمی فوتبالی - ریاض محرز مهاجم منچسترسیتی که به کارهای خیریه مشهور است و هفته ای 223 هزار یورو دستمزد می گیرد، به خاطر نپرداختن چهار هزار یورو به یک پرستار در دادگاه محکوم شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن الجزایری به کاتالیان میرافلورس یکی از پرستارهای بچه هایش بدهکار است. این پرستار 52 ساله فیلیپنی هفته ای پنج روز برای محرز کار می کرده و از بچه های وی مراقبت می کرده است. دستمزد روزانه او هم سیزده یورو بوده است. 

این پرستار ناراحت است و می گوید که این فوتبالیست دستمزدش را نپرداخته است. " کاتالیان می گوید:" من سخت کار کردم و فقط پولم را می خواهم. من روزی 24 ساعت در خانه آنها بودم و در اتاق بچه هایش می خوابیدم تا اگر بیدار شدند، بتوانم آنها را آرام کنم. نمی توانستم به خانه ام بروم. هر روز در منچستر بودم و کار می کردم. مشکلی با کارم ندارم اما وقتی کار کردم باید پول من را بدهند."

این پرستار می گوید که برایش قابل درک نیست که محرز با توجه به درآمد نجومی خود حاضر نیست که دستمزد او را بپردازد:"محرز هفته ای 233 هزار یورو دریافت می کند. نمی خواهم علیه کسی صحبت کنم بلکه فقط پول خودم را می خواهم. او خیلی خسیس است."