عملکرد افتضاح شماره 7 های رئال مادرید در چمپیونزلیگ پس از رونالدو

عملکرد افتضاح شماره 7 های رئال مادرید در چمپیونزلیگ پس از رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید، در تابستان 2018 از رئال مادرید جدا شد و راهی یوونتوس شد و هنوز هم در یووه و جمع بیانکونری ها توپ می‌زند. او در رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار درخشانی داشت و از عوامل اصلی قهرمانی های مادریدی ها در یوفا چمپیونزلیگ بود.

به گزارش فوتبالی، اکنون و پس از جدا شدن رونالدو، دو شماره 7 رئال مادرید پس از کریستیانو، عملکرد بسیار ضعیفی در لیگ قهرمانان اروپا داشته اند. شماره 7 رئال مادرید پس از رونالدو، ابتدا به ماریانو دیاز رسید و سپس هم ادن هازارد آن را بر تن کرد. این دو بازیکن مجموعا 2 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده اند که آمار بسیار ضعیفی است و اصلا در حد شماره 7 رئال مادرید نیست. ادن هازارد بیشتر اوقات را مصدوم بوده است و ماریانو دیاز هم زمانی که شماره 7 را بر تن داشت در بازی مقابل رم در دور گروهی چمپیونزلیگ یک گل به ثمر رساند.

به نظر می‌رسد که جای شماره 7 رئال مادرید پس از رفتن کریستیانو رونالدو همچنان خالی است و مادریدی ها نتوانسته اند این جای خالی را پر کنند و باید دید که در تابستان آینده آیا امباپه برای پر کردن شماره 7 رئال مادرید به این تیم می آید یا نه.

1470