اختلاف هازارد با کریستیانو رونالدو در فیفا 21 چقدر است؟

اختلاف هازارد با کریستیانو رونالدو در فیفا 21 چقدر است؟

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در تابستان 2019 ادن هازارد را از چلسی جذب کرد تا او را جایگزین کریستیانو رونالدو کند. رئال مادرید شماره 7 خود را به ادن هازارد داد اما این بازیکن در مادرید تبدیل به یک ناکام بزرگ شد. هازارد از زمان حضورش در رئال تنها یک گل به ثمر رسانده است و به شدت چهره‌ی ضعیفی از خود نشان داده است. بازیکن بلژیکی مدت زیادی را در مصدومیت سپری کرده و همچنان هم مصدوم است.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد که روی پوستر فیفا 20 قرار گرفته بود اکنون افت شدیدی در فیفا 21 داشته است و فاصله زیادی با کریستیانو رونالدو پیدا کرده است. در واقع علاوه بر اینکه هازارد در واقعیت جایگزین رونالدو نشد در بازی ویدیویی فیفا هم نتوانست این نقش را ایفا کند! هازارد با عملکرد ضعیفی که در رئال مادرید داشت در بازی فیفا 21 افتی محسوس داشته و به رده‌ی 22ام بازیکنان سقوط کرده است، او که روی کاور نسخه‌ی قبلی این بازی یعنی فیفا 20 قرار گرفته بود، اکنون امتیاز 88 را در این بازی دارد، او در فیفا 20 امتیاز 91 را داشت.

کریستیانو رونالدو در فیفا 20 امتیاز 93 را داشت و در فیفا 21 امتیاز 92 را دارد. در واقع هازارد در فیفا 20 تنها 2 امتیاز کمتر از رونالدو داشت اما در فیفا 21 این اختلاف به 4 رسیده است.

1470