مظاهری: از طریق ای‌اف‌سی و فیفا حقم را می‌گیرم

مظاهری: از طریق ای‌اف‌سی و فیفا حقم را می‌گیرم

پایگاه خبری فوتبالی- رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال شکایتش از باشگاه تراکتور را از طریق AFC و فیفا پیگیری می کند.

به گزارش فوتبالی،  مظاهری در اواخر لیگ نوزدهم با مدیران باشگاه تراکتور به اختلاف خورد و از این تیم جدا شد. بعد از آن جدال حقوقی تراکتور و مظاهری از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به سود مظاهری خاتمه یافت و با توجه به اینکه در قرارداد سال دوم و سوم مظاهری مبلغی درج نشده بود قرارداد دو فصل دیگر میان تراکتور و مظاهری در لیگ بیستم و بیست و یکم، بی اعتبار قلمداد شد. 

حالا مظاهری با توجه به اینکه حدود 600 میلیون تومان از باشگاه تراکتور طلب دارد قصد دارد از طریق ای اف سی  و فیفا شکایتش را پیگیری کند.

مظاهری دقایقی پیش با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هواداران محترم باشگاه تراکتور، با وساطت آقای دکتر نورشرق و فدراسیون فوتبال به خاطر لیگ قهرمانان آسیا و شاد شدن دل شما از حق خودم کوتاه آمدم و باشگاه تراکتور و آقای زنوزی فرصت پیدا کردند تا مطالبات من را با تاخیر پرداخت کنند اما بازهم مالک و باشگاه تراکتور سر قولشان نماندند و چک باشگاه به خاطر عدم موجودی برگشت خورد و حتی فدارسیون فوتبال هم شرمنده اقدامات باشگاه تراکتور شد. اینبار مجبورم ازطریق AFC و فیفا حق خود را بگیرم و پیشاپیش از هواداران محترم عرخواهی می کنم که به خاطر بد قولی های باشگاه تیم محبوبشان در لبه محرومیت قرار می گیرد.»

9697