بازگشت عارف غلامی به روزهای خوبش/ بی اشتباه در بازی دیشب

بازگشت عارف غلامی به روزهای خوبش/ بی اشتباه در بازی دیشب

پایگاه خبری فوتبالی- نمایش عارف غلامی در دو بازی آخر استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را می‌توان بهترین نمایش این فصل او دانست.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از سه مدافع میانی خود یعنی عارف غلامی، سیاوش و محمد حسین مرادمند به صورت چرخشی در قلب خط دفاع آبی ها استفاده کرد.

در بازی اول برابر الاهلی عربستان زوج یزدانی – غلامی به بازی گرفته شدند و استقلال با نتیجه 5-2 به پیروزی رسید. مجیدی در بازی دوم و سوم برابر الشرطه و الدحیل که با پیروزی 3-0 و باخت4-3 تیمش همراه بود از زوج مرادمند و یزدانی استفاده کرد و نمایش ضعیف مرادمند جلوی الدحیل باعث شد که مجیدی برای بازی برگشت مقابل این تیم، عارف غلامی را به ترکیب اصلی برگرداند. دیداری که با تساوی 2-2 به پایان رسید.

زوج غلامی و یزدانی در بازی برگشت با الاهلی نمایش خوبی داشتند و عمر السومه را به خوبی مهار کردند و او فقط یکبار توانست دروازه مظاهری را تهدید کند.

مجیدی در بازی دیشب مقابل الشرطه به یزدانی استراحت داد و از زوج مردادمند و غلامی استفاده کرد که آنها در دومین کلین‌شیت متوالی مظاهری در لیگ قهرمانان، نقش مهمی ایفاد کردند.

طبق آمار موجود،غلامی در بازی دیشب موفق شد در تمام نبردهای هوایی با بازیکنان حریف پیروز شود و 9 دفع توپ داشت تا شب خوبی را در جلوی الشرطه تجربه و فرهاد مجیدی را امیدوار کند که مدافع جوانش به روزهای خوبش برگشته است. عارف غلامی که پس از دربی رفت مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت، مدتی هم نیمکت نشین بود اما سعی کرد با تمرین و رفع اشکالات فنی اش، خودش را دوباره به ترکیب استقلال تحمیل کند.

غلامی در دورانی که تیم ملی جوانان و تیم ملی امید بازی می کرد، بازیکن خوب و کم اشتباهی بود. او پس از درخشش در تیم های پایه به سپاهان و ذوب آهن رفت و از آنجا به استقلال منتقل شد. نمایش های او در استقلال استراماچونی و مجیدی با نمایش هایش دردوران فکری اختلاف داشت. در هر حال او در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که می خواهد اتفاقات نیم فصل اول را فراموش کند و به روزهای خوبش برگردد.

9697