تکلیف عارف غلامی و استقلال امروز مشخص می‌شود

تکلیف عارف غلامی و استقلال امروز مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت ماندن یا رفتن مدافع استقلال امروز مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، عارف غلامی مدافع استقلال جزو بازیکنانی است که هنوز با این باشگاه به توافق نرسیده و در هفته‌های اخیر حتی با نمایندگان باشگاه های قطری و پرتغالی نیز دیدار و مذاکره داشته است اما با توجه به اینکه امسال، سال جام جهانی است و غلامی نیز همواره اعلام کرده در ایران بجز استقلال برای تیم دیگری بازی نمی‌کند، بنا شده این بازیکن امروز با مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال مذاکره‌ای داشته باشد که البته ظاهرا مدیر برنامه‌های او نیز در این جلسه حضور خواهد داشت. 

غلامی ابتدا به باشگاه استقلال گفته بود که قصد دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد و حتی سفری نیز به پرتغال داشت و مذاکراتی انجام داد اما این مذاکرات به بن بست خورد و در ادامه با حضور در تمرینات العربی قطر قصد داشت راهی لیگ ستارگان این کشور شود اما در تست‌های پزشکی این باشگاه رد شد تا حالا مجدد با استقلالی‌ها بر سر تمدید قرارداد مذاکراتی داشته باشد.

امروز حوالی ساعت ۱۹، عارف غلامی به هتل محل مذاکرات استقلال خواهد رفت تا تکلیف نهایی این بازیکن برای فصل آینده مشخص شود. ظاهرا تفاوتی چهار و نیم میلیارد تومانی بین درخواست عارف غلامی و پیشنهاد باشگاه استقلال وجود دارد. مدیران استقلال به غلامی، همان رقمی را اعلام کردند که به محمد دانشگر نیز پیشنهاد کرده بودند و جلسه امروز به احتمال زیاد، تکلیف پرونده عارف غلامی و استقلال را روشن خواهد کرد.

7655