هازارد پس از تساوی برابر چلسی: بازی مقابل دوستان همیشه خوب است

هازارد پس از تساوی برابر چلسی: بازی مقابل دوستان همیشه خوب است

پایگاه خبری فوتبالی – ادن هازارد پس از پایان بازی مقابل چلسی از شرایط خود پس از مصدومیت و بازی مقابل تیم سابقش سخن گفته است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته و در جریان دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان رئال مادرید و چلسی، ادن هازارد برای دقایقی به میدان آمد و توانست مقابل هم‌تیمی‌های سابق بازی کند. اتفاقی که هم از لحاظ بازگشت به میدان چمن و آمادگی خود هازارد مهم بود و هم تقابل او با آبی‌پوشان را رقم زد.

هازارد پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: می‌خواهم قدم به قدم پیش بروم. قطعا می‌خواهم بازی کنم. مقابل بتیس ۱۵ دقیقه بازی کردم و مقابل چلسی اندکی بیشتر. تا قبل از انتهای فصل چند بازی داریم. چند بازی خوب که می‌خواهم برای آن‌ها آماده باشم. احساس خوبی دارم و خوشحالم که دوباره می‌توانم بازی کنم.

شب گذشته ادن هازارد مقابل دوستان قدیمی قرار گرفت. او پیشتر در چلسی بازی کرده و بازی مقابل هم تیمی‌های سابقش قطعا شب ویژه‌ای برای او رقم زده است.

هازارد در این رابطه می‌گوید: همیشه خوب است که مقابل دوستان بازی کنیم. چند نفر از دوستانم آن‌جا هستند اما حالا بازیکن رئال مادرید هستم و می‌‌خواهم برنده شوم. اهمیت ندارد تیم حریف چلسی باشد یا تیم دیگری. تنها می‌خواهم برنده شوم.

1101