ارزش دارایی های ادن هازارد چقدر است؟

ارزش دارایی های ادن هازارد چقدر است؟

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد امروز پس از استراحت در بازی برابر پائوک در لیگ اروپا برای دیدار با وستهام به ترکیب چلسی باز می گردد اما میزان دارایی های ستاره آبی پوشان لندن چقدر است؟

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد سال 2012 از باشگاه فرانسوی لیل با قراردادی به ارزش 32 میلیون پوند به چلسی پیوست. این بازیکن بلژیکی پس از به مرور تبدیل به یکی از بزرگترین ستارگان دنیای فوتبال شد. او در طول پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت اما شرایط مطابق خواسته هیچ یک از طرفین پیش نرفت و هازارد در استمفوردبریج ماند. این بازیکن تا سال 2020 با چلسی قرار دارد. او در 305 بازی که برای آبی پوشان انجام داده 94 گل به ثمر رسانده است. 

نشریه اینترنتی د ریچست ( The Richest ) با انتشار گزارشی مدعی شده که ادن هازارد ثروتی حدود 76.49 میلیون پوند ( 100 میلیون یورو ) دارد. این بازیکن 27 ساله در خانه ای زندگی می کند که از طریق درآمد سالانه 12 میلیون پوند خود بنا به قراردادش با چلسی آن را خریداری کرده و این یعنی او هفته ای حدود 230 هزار پوند دستمزد می گیرد. هازارد همچنین قراردادهایی با حامیان مالی مانند سینا اسپرتز چین، تاپس و تولیدات نان و شیرینی لوتوس دارد. هرچند بزرگترین قرارداد او با نایک است که از 16 سالگی کفش های ورزشی و استوک های او را تامین کرده است.