سوال روز/ باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد 8 بازیکنش برنامه ای دارد؟

سوال روز/ باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد 8 بازیکنش برنامه ای دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مسائلی که پرسپولیس در پایان فصل با آن مواجه می‌شود پایان قرارداد برخی ستاره‌های این تیم است. 

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در چند سال گذشته تیمی منسجم و توانمند بوده که توانسته موفقیت‌ها و جام‌های زیادی به ارمغان بیاورد و به یکی از قدرت‌های بزرگ فوتبال کشور تبدیل شود.

کسب 4 عنوان پیاپی قهرمانی و 2 بار صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در طول 3 سال گذشته مواردی نیست که اتفاقی به دست آمده باشد و بسیاری معتقدند ثبات در این تیم یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت به شمار می‌رود، هر چند که آنها نتوانستند این روند  با ثبات را در لیگ بیستم هم حفظ کنند و با از دست دادن ستاره‌های خود، نمایش پرنوسانی را در نیم فصل اول ارائه دادند. البته بازگشت ستاره ای مثل مهدی ترابی و البته گرفتن چند بازیکن مثل شهریار مغانلو و فرشاد فرجی پرسپولیس را دوباره به ثبات فنی رساند.

 یحیی گل‌محمدی که این روزها تیمش در هند برای صعود به عنوان تیم اول از گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک هشتم پایانی تلاش می‌کند، بهتر از همه می‌داند که برای ادامه روند موفقیت در سال‌های آتی بازهم باید به دنبال ایجاد ثبات در تیمش باشد.

اولین اقدام در این رابطه مذاکره با بازیکنانی است که در پایان فصل قراردادشان با این تیم به اتمام خواهد رسید و تیم را دچار چالش بزرگی خواهد کرد، در فرصت باقیمانده تا پایان فصل این باشگاه در نظر دارد تا قرارداد 8 بازیکنی که در فصل بیستم به پایان می‌رسد را تمدید کرده تا از این حیث با آرامش خاطر مسابقات را دنبال کنند.

در این راستا در پایان فصل قرارداد سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری و شهریار مغانلو در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و باشگاه مذاکرات خود را با این بازیکنان برای تمدید قرارداد آغاز کرده است و باید دید ماموریت سخت این تیم برای نگه داشتن ستاره‌ها به چه شکل پیش خواهد رفت، هر چند در این میان، مغانلو به‌واسطه قراردادی که با باشگاه سانتاکلارای پرتغال دارد در اختیار این باشگاه خواهد بود و تمدید قرارداد وی، علاوه‌ بر توافق شخصی با این بازیکن نیازمند توافق دوباره با باشگاه پرتغالی است.

در میان این گروه از بازیکنان، اسامی بازیکنان باتجربه و کاپیتان‌های پرسپولیس مشاهده می‌شود و شاید همین موضوع منجر به تسهیل روند تمدید قرارداد برخی از این بازیکنان شود. سیامک نعمتی دیگر بازیکنی بود که قرارداد وی در پایان فصل با پرسپولیس به پایان می‌رسید، با این حال او پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا قرارداد خود را تمدید کرد و دو فصل دیگر بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

ظاهرا جعفر سمیعی به همراه ابراهیم شکوری در فکر تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم هستند و مقدمات تمدید قرارداد و پیشنهاد به بازیکنان را آغاز کرده اند. آنها از چند هفته قبل به‌صورت کتبی و شفاهی با بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود، صحبت کرده و از آنها دعوت کردند تا با حضور در باشگاه شرایط خود را برای تمدید قرارداد ارائه دهند. برهمین اساس باشگاه پرسپولیس قصد دارد پس از بازگشت تیم از گوا و از هفته آینده به‌صورت جدی از بازیکنان بخواهد با حضور در باشگاه در مورد شرایط تمدید خود مذاکره کنند. باید دید در روزهای آینده چه اتفاق هایی خواهد افتاد. 

7655