عالیشاه منتظر تماس پرسپولیس برای تمدید قرارداد

عالیشاه منتظر تماس پرسپولیس برای تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی – آیا قرارداد کاپیتان پرسپولیس تمدید خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس از جمله بازیکنانی است که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و برای لیگ بیست و سوم قراردادی با قرمزها ندارد. 

هر چند یحیی در لیست اولیه تمدیدی‌ها نام امید عالیشاه را به باشگاه نداده اما کاپیتان شماره 2  قرمزها یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد برای اینکه نام او وارد لیست تمدیدی‌های پرسپولیس شود، باید تا جلسه رضا درویش و یحیی گل‌محمدی صبر کرد.

عالیشاه که با تازگی از سفر امارات به ایران برگشته است در واکنش به سوالی که آیا مدیران پرسپولیس با او برای تمدید قرارداد تماس گرفته‌اند، گفته است:"تا آنجا که به من مربوط می‌شود کسی با من تماسی برای تمدید قرارداد نگرفته و منتظر هستیم ببینیم باشگاه چه تصمیمی برای آینده دارد. در هر صورت هر چه که هست، امیدواریم برنامه‌های تیم روی روال بیفتد و کار به سمتی که هواداران انتظار دارند پیش برود."

عالیشاه سال 92 اولین قرارداد رسمی خود را با پرسپولیس امضا کرد و تنها یک فصل و آن هم به خاطر سربازی از قرمزها دور شد.

او که به خاطر زدن گل قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی آن هم مقابل استقلال، محبوبیت بیشتری بین هواداران تیمش پیدا کرده، امیدوار است فصل آینده هم در پرسپولیس بماند و باید دید چه زمانی این باشگاه با او برای تمدید قرارداد، تماس خواهد گرفت.

7655