پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد ترابی

پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد ترابی

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد ستاره ملی‌پوش پرسپولیس به زودی تمدید می‌شود.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته از باشگاه العربی قطر راهی پرسپولیس شد، در پایان این فصل قراردادش با قرمزها به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

به همین دلیل مدیران پرسپولیس طبق لیستی که سرمربی این تیم در اختیار آنها قرار داده است، باب مذاکره را جهت تمدید قرارداد با مهدی ترابی نیز باز کرده‌اند تا قرارداد این بازیکن نیز پیش از پایان فصل تمدید شود.

ترابی که در بازگشت به پرسپولیس تاثیر زیادی در قهرمانی پنجم قرمزها در لیگ برتر داشت در لیگ بیست و یکم  و تا اینجای فصل بهترین پاسور لیگ محسوب می‌شود و با توجه به مدل فوتبال این بازیکن، یحیی گل‌محمدی از درویش خواسته پیش از پایان لیگ قرارداد او تمدید شود تا به مانند لیگ نوزدهم او از جمع قرمزها جدا نشود.

تمدید قرارداد ترابی نیز به مانند چند بازیکن دیگر در دستور کار مدیران پرسپولیس قرار دارد و به زودی توافقات مالی برای انجام این کار انجام خواهد شد تا او در لیگ بیست و دوم نیز پیراهن شماره 9 قرمزها را بر تن کند.

قرمزها بعد از تمدید قرارداد حامد لک، به دنبال تمدید قرارداد دیگر بازیکنان کلیدی تیمشان هستند و به نظر می‌رسد سرلک و ترابی در اولویت‌های مدیران باشگاه قرار دارند.

7655