پرسپولیسی ها در مسیر تمدید قرارداد/ نوراللهی و امیری توافق کردند

پرسپولیسی ها در مسیر تمدید قرارداد/ نوراللهی و امیری توافق کردند

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس بعد از حضور سمیعی به عنوان مدیرعامل تصمیم گرفت با هماهنگی یحیی گل محمدی قرارداد بازیکنان این تیم که رو به پایان است را تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، ظاهرا براساس لیستی که گل محمدی در اختیار باشگاه قرار داده فعلا نام 3 بازیکن در آن دیده می شود که باشگاه باید برای توافق با این نفرات و تمدید قراردادشان اقدام کند. گفته می شود باشگاه در این لیست 3 نفره توانسته با 2 بازیکن به صورت شفاهی به توافق برسد و اگر آنها ظرف چند روز آینده بتوانند بخش دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان را به حساب شان واریز کنند، قطعا این 2 بازیکن با حضور در باشگاه قراردادی یک ساله را با پرسپولیسی ها امضا می کنند تا یحیی بتواند روی این نفرات برای فصل آینده هم حساب باز کند.

احمد نوراللهی یکی از این بازیکنان است که یحیی خواهان تمدید قراردادش شده و ظاهرا مذاکرات باشگاه با این بازیکن برای امضای قرارداد جدید هم نتیجه بخش بوده و کاپیتان قرمزها در بازی برابر آلومینیوم را باید یکی از بازیکنانی بدانیم که حداقل یک فصل دیگر نیز با پیراهن پرسپولیس در میادین حاضر می شود.

وحید امیری هم دیگر بازیکنی است که یحیی به او اعتقاد ویژه ای دارد و حضور ثابت او در اکثر بازی های این فصل نشان از این علاقه می دهد. او که بعد از بازگشت از فوتبال ترکیه پیشنهادات زیادی داشت اما ترجیح داد فوتبال خود را همچنان با پیراهن پرسپولیس ادامه دهد و به نظر می رسد باشگاه برای تمدید قرارداد با این بازیکن هم کار چندان مشکلی نداشته باشد.

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش قرمزها که این روزها به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در بازی ها همراهی کند یکی از بازیکنانی است که بعد از بازگشت مجدد به جمع بازیکنان این باشگاه توانسته یکی از نفرات ثابت تیمش باشد و در روزهایی که قرمزها بدون شجاع خلیل زاده در خط دفاعی با مشکلات زیادی همراه بودند، او توانست درکنار سیدجلال حسینی بار خط دفاع را به دوش بکشد و عملکرد درخشانی هم از خود به نمایش بگذارد.

کنعانی زادگان هم یکی از بازیکنانی است که گل محمدی روی او نظر مساعدی دارد و از باشگاه خواسته که شرایط را برای تمدید قرارداد با این بازیکن مهیا کند. مذاکرات باشگاه با این مدافع ادامه دارد ولی هنوز توافق کامل برای تمدید قرارداد صورت نگرفته و کنعانی زادگان خواسته هایی دارد که باشگاه در حال بررسی و چانه زنی برای رسیدن به یک نقطه مشترک است.

مدیران باشگاه پرسپولیس پیش از این قرارداد مهدی عبدی و سیامک نعمتی را هم تمدید کرده بودند.

7655